З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство в закладах освіти громади функціонують інклюзивні класи, які створені відповідно Порядку організації інклюзивного навчання.
Інклюзивні класи функціонують в 7 ЗЗСО (58%). Функціонує 12 класів, в яких навчається 15 учнів.
У Денисівський ЗОШ І-ІІІ ступенів- 2 клас, Оржицькому ОЗ- 2 класи- 3,4, Круподеринській гімназії -2 класи –1,7, Лукімській гімназії- 6 клас, Плехівській гімназії – 2 класи –1,4, Савинській гімназії – 2 класи –4,7 ( у 7 класі 3 дітей), Староіржавецька гімназія – 2 класи- 2,6.
Відповідно висновків Інклюзивно-ресурсного центру 2 дітей мають ІІ рівень підтримки, 1- ІІІ, 9- IV, 3- V. Це свідчить, що 80% дітей мають труднощі тяжкого ступеня прояву.
З метою якісної організації інклюзивного навчання введено 12 ставок асистента вчителя.
Відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання командами психолого-педагогічного супроводу розроблені індивідуальні програми розвитку дітей, які забезпечують індивідуалізацію навчання, потребу в адаптації навчального матеріалу.
Корекційно-розвиткова робота проводиться відповідно до індивідуальних особливостей дітей та висновків ІРЦ. Заняття проводяться педагогами, які мають спеціальну освіту і працюють на основі цивільно-правових угод.
Корекційно-розвиткові заняття проводяться в 5 із 7 закладів загальної середньої освіти. В Денисівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Оржицькому ОЗ, Плехівській гімназії заняття проводять психологи, в Круподеринській, Староіржавецькій – логопеди. Діти даних шкіл частково забезпечені корекційно-розвитковими заняттями. В Лукімській, Савинській гімназіях корекційно-розвиткові заняття не проводяться у зв’язку з відсутністю фахівців.
Педагогічні колективи шкіл громади, працівники інклюзивно-ресурсного центру систематично проводять роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю про впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Працівниками інклюзивно-ресурсного центру надаються консультації батькам, педагогам про особливості навчання дітей в інклюзивних класах.