13 серпня 2025 року відбулось засідання конкурсної комісії про допуск кандидатів до участі в конкурсі на посади керівника Староіржавецької гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Чутівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Плехівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Савинської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області. Конкурсна комісія розглянула подані документи претендентів.За результатми конкурсної комісії допущені до участі в конкурсі

       Минка Надія Дмитрівна допущена до участі в конкурсі на посаду керівника Савинської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

       Болтовський Сергій Сергійович допущений до участі в конкурсі на посаду керівника Плехівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

       Боговик Світлана Петрівна допущена до участі в конкурсі на посаду керівника Чутівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

       Черненко Лілія Василівна допущена до участі в конкурсі на посаду керівника Староіржавецької гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області.

        Конкурс відбудеться 19 серпня 2025 року в приміщенні селищної ради.

        Протокол 

  Через об'єктивні причини онлайн-засідання конкурсної комісії (допуск кандидата до участі у конкурсі) з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівників Староіржавецької гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Чутівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Плехівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Савинської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області переноситься на 13 серпня 2025 року.

  19 серпня 2025 року відбудеться конкурс на посаду керівників Савинської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Староіржавецької гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Плехівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області, Чутівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області.

                ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівників

      Староіржавецької гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

      Чутівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

      Плехівської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

      Савинської гімназії Оржицької селищної ради Полтавської області

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

- Староіржавецька гімназія Оржицької селищної ради Полтавської області, вул. Шкільна, 36 А, Лубенський район Полтавська область, 37741;

- Чутівська гімназія Оржицької селищної ради Полтавської області, вул. Шкільна 1,  Лубенський район Полтавська область, 37743;

- Плехівська гімназія Оржицької селищної ради Полтавської області, вул. Нестеренка Богдана, 50,  Лубенський район Полтавська область, 37752;

- Савинська гімназія Оржицької селищної ради Полтавської області,  вул. Кооперативна, 5А, Лубенський район Полтавська область, 37722.

2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями, надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

3. Кваліфікаційні вимоги:

- громадянин України;

- вища педагогічна освіта не нижче ступеня магістра (спеціаліста)

- стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

-  заяву про участь у конкурсі;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-

 господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- сертифікат, що підтверджує вільне володіння державною мовою”,

-довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду”.

   За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради Полтавської області відповідальній особі – Шкоді Тамілі Михайлівні за адресою:

 селище Оржиця, вул. Центральна, 24, Лубенського району, Полтавської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  02 липня по 30 липня 2025 року – подання претендентами документів;

- з 31 липня по 06 серпня 2025 року – вивчення конкурсною комісією поданих документів, мотиваційного листа і перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти;

- з 08 серпня по 13 серпня 2025 року – ознайомлення кандидатів із закладом загальної середньої освіти, його трудовим колективом;

-  14 серпня 2025 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали Оржицької селищної ради.

- 18 серпня 2025 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Шкода Таміла Михайлівна

0994654427

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

рішення

    У 2024-2025 навчальному році  відповідно до плану-графіку спеціальних об'єктових тренувань, спеціальних об’єктових навчань формувань цивільного захисту у закладах освіти проведено заплановані навчання.   

    Проведено Місячник правових знань, зустрічі з поліцейськими громади. Під час проведення днів з цивільного захисту проводяться відпрацювання навчальних евакуацій. Проводяться заняття з надання першої домедичної допомоги.

    З метою забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу  проводяться у закладах освіти  змагання, тренування, виховні бесіди, конкурси малюнків, тематичні диктанти. 

   Відпрацьовуються практичні вміння і навички з евакуації у разі виникнення надзвичайної ситуації.  

   Створено та функціонують 11 «Класів безпеки» у опорному закладі "Оржицька ЗОШ І-ІІІ ступенів імені І.Я. Франка", Чевельчанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів, Денисівській агальноосвітній школі І-ІІІ ступенів імені В.В. Лесевича, Староіржавецькій, Зарізькій, Круподеринській, Плехівській, Тарасенківській, Чутівській, Яблунівській, Лукімській гімназіях, в яких проведено 54 заходів та залучено 571 осіб.

   Тиждень безпеки дорожнього руху, в рамках якого проведені:

  • Бесіди та класні години «Небезпечні та безпечні місця переходу вулиць нашого села», «Дорога до школи», «Правила безпечної поведінки на дорозі», «Правила безпечної їзди на велосипеді», «Типові травмування пішоходів»;
  • Вікторини з правил дорожнього руху «Знай і вивчай правила дорожнього руху», «Правила дорожнього руху», «Живи цікаво та безпечно», «Найрозумніший пішохід», «Дорожні знаки та їх значення»;
  • Виступи агітбригад юних інспекторів руху «Знаю, вмію, врятую», «Безпека на дорозі – безпека життя», «Дорожні знаки»;
  • Конкурси дитячих малюнків «Червоний,жовтий,зелений», «Дотримуйся правил – бережи життя», «Я- учасник дорожнього руху», «Увага!Шлях безпечний!», «Я – пішохід», «Безпечний рух – твій вірний друг», «Безпека дорожнього руху»;
  • Тематичні виставки книг у шкільній бібліотеці «Правила дорожнього руху», «Це повинен знати кожен», «Пішохідний перехід», «Правила ці пам’ятай»;
  • Заняття про надання першої долікарської допомоги постраждалим внаслідок дорожньо-транспортних пригод «Надання першої медичної допомоги при ДТП».

    Перед початком канікул проводяться інструктажі з техніки безпеки і безпеки дорожнього руху.

FB IMG 1754553196308

FB IMG 1754553012788

 

     З метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізації та інтеграції в суспільство в закладах освіти громади функціонують інклюзивні класи, які створені відповідно Порядку організації інклюзивного навчання.

     Інклюзивні класи функціонують в 7 ЗЗСО (58%). Функціонує 12 класів, в яких навчається  15 учнів.

       У Денисівський ЗОШ І-ІІІ ступенів- 2 клас, Оржицькому ОЗ- 2 класи- 3,4, Круподеринській гімназії -2 класи –1,7, Лукімській гімназії- 6 клас, Плехівській гімназії – 2 класи –1,4, Савинській гімназії – 2 класи –4,7 ( у 7 класі 3 дітей), Староіржавецька гімназія – 2 класи- 2,6.

         Відповідно висновків Інклюзивно-ресурсного центру 2 дітей мають ІІ рівень підтримки, 1- ІІІ, 9- IV, 3- V. Це свідчить, що 80% дітей мають труднощі тяжкого ступеня прояву.

         З метою якісної організації інклюзивного навчання введено 12 ставок асистента вчителя.

        Відповідно до Порядку організації  інклюзивного навчання командами психолого-педагогічного супроводу розроблені індивідуальні програми розвитку дітей, які забезпечують індивідуалізацію навчання, потребу в адаптації навчального матеріалу.

       Корекційно-розвиткова робота проводиться відповідно до індивідуальних особливостей дітей та висновків ІРЦ. Заняття  проводяться педагогами, які мають спеціальну  освіту і працюють на основі цивільно-правових угод.

          Корекційно-розвиткові заняття  проводяться  в 5 із 7 закладів загальної середньої освіти. В Денисівській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Оржицькому ОЗ, Плехівській гімназії заняття проводять психологи, в Круподеринській, Староіржавецькій – логопеди. Діти даних шкіл частково  забезпечені корекційно-розвитковими заняттями. В Лукімській, Савинській гімназіях корекційно-розвиткові заняття не проводяться у зв’язку з відсутністю фахівців.

         Педагогічні колективи шкіл громади, працівники інклюзивно-ресурсного центру систематично проводять роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю про впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Працівниками інклюзивно-ресурсного центру надаються консультації батькам, педагогам про особливості навчання дітей в інклюзивних класах.

         

   У закладах освіти Оржицької громади забезпечено можливість дистанційного навчання. Це означає, що учні можуть навчатися вдома, використовуючи сучасні інформаційні технології, не відвідуючи фізично навчальний заклад.

Дистанційне навчання
- це форма здобуття освіти, яка передбачає використання інформаційно-комунікаційних технологій для навчання як в онлайн, так і в офлайн режимах, без необхідності фізичної присутності в школі.
  • Організація дистанційного навчання
    відбувається на підставі рішення засновника (засновників) закладу освіти та з урахуванням запитів батьків, а також за наявності відповідного навчально-методичного та системотехнічного забезпечення.
  • Підстави для переходу на дистанційне навчання
    можуть включати стан здоров'я, воєнний стан, проживання за кордоном або інші обставини, що унеможливлюють відвідування школи.
  • Переведення на дистанційне навчання
    відбувається за заявою батьків (або повнолітнього учня) та з подальшим наданням інформації про навчання через електронну пошту.
  • Форма навчання
    може бути різною: дистанційна, мережева, екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж.
  • Дистанційне навчання може бути асинхронним
    (коли взаємодія відбувається із затримкою в часі) або синхронним (коли взаємодія відбувається в реальному часі).
     

     Для організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання використовуються наступні засоби: електронна пошта, вайбер-групи, форуми, соціальні мережі, онлайн-уроки, онлайн-тести, телефонні дзвінки, хмарні сервіси тощо, що включають веб-ресурси навчальних дисциплін (програм).

    Усі заклади дотримувалися вимог синхронізованого навчання (понад 30% проведених уроків) шляхом організації зустрічей на ресурсах Google-meet, Zoom  при дистанційній формі навчання та проведенням очних уроків, консультацій, групових занять безпосередньо в закладі освіти з дотриманням безпекових вимог. Для перевірки навчальних умінь і навичок учнів користувалися переважно конструкторами тестів «На урок», «Всеосвіта», Online Test Pad, Google форми.

11 закладів освіти використовували одну освітню платформу Google Classroom, Оржицький опорний заклад працював на безкоштовній платформі G Suite for Education Google Classroom, а Чутівська та Тарасенківська гімназії використовують можливості платформи e-schools.info.

На платформі педагоги проводять індивідуальні консультації з учнями, надають учням матеріали для самостійного опрацювання та здійснюють перевірку засвоєного матеріалу. Навчальні матеріали (у тому числі відео-, аудіоматеріали, презентації) та завдання є постійно доступні для опрацювання. Також здобувачі освіти мають можливість, у разі потреби, повторного їх переглядати.

Протягом року всі заклади освіти розпочали впровадження електронних журналів та електронних щоденників, використовуючи електронні ресурси «Нові знання», «Моя школа» та  e-schools.info.

Відповідно до Інструкції з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі, затвердженої наказом МОН від 08.08.2022 №707, через неможливість забезпечення інформаційно-освітніми платформи «Нові знання»,  «Моя школа» та e-schools ведення документів, що визначені пунктом 1 наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10 травня 2011 року № 423 "Про затвердження єдиних зразків обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності", а також інших документів, що можуть створюватись у процесі діяльності закладу освіти, прийнято рішення про перехід усіх закладів освіти на  єдину ОІС EDDY з 01.09.2023 року. Всі заклади освіти громади уклали договори про співпрацю. Іде процес створення бази даних.

Дочірні категорії

Наші контакти

вул. Центральна, 24, смт. Оржиця, 37700

  • тел: +38 053 579 13 37
  • факс: +38 053 579 13 37
Ви тут:Головна Новини