- Автор: Ворона Таміла
05 серпня 2019 року на базі Оржицького РМК відбувся конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти. Конкурсний відбір проводився у декілька етапів: подання документів, вивчення мотиваційного листа та перспективного плану для школи. Члени комісії приділяли найбільше уваги саме останньому, бо перспективний план розвитку мав бути розроблений з урахуванням особливостей конкретного навчального закладу. Взяв участь в конкурсі 1 претендент на посаду керівника Денисівської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені В.В.Лесевича.
Нагадаємо, конкурсний відбір директорів шкіл є нормою нового закону «Про освіту». З новачками на керівних посадах контракт укладатимуть на 2 роки. За цей час вони мають проявити свої здібності та здатність виконувати заявлену програму.
- Автор: Ворона Таміла
30 травня 2019 року на базі районного методичного кабінету відбувся конкурс на посаду директора Комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр". Конкурсний відбір проводився у декілька етапів: подання документів, вивчення перспективного плану для установи. Члени комісії приділяли найбільше уваги саме останньому, бо перспективний план розвитку мав бути розроблений з урахуванням особливостей інклюзивно-ресурсного центру.
Нагадаємо, конкурсний відбір директора інклюзивно-ресурсного центру є нормою нового закону «Про освіту». Контракт з директором укладається строком на 3 роки.
За підсумками проведення презентації перспективного плану розвитку Комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр", співбесіди щодо проведеної презентації, перевірку на знання законодавства України у сфері дітей з особливими освітніми потребами, основ спеціальної педагогіки, основ управління діяльністю "Інклюзивно-ресурсний центр" претендент на посаду деректора Комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр" успішно пройшов конкурсний відбір.
- Автор: Ворона Таміла
28 та 29 травня 2019 року в актовій залі Оржицької районної ради відбувся конкурс на посаду керівників закладів загальної середньої освіти. Конкурсний відбір проводився у декілька етапів: подання документів, вивчення мотиваційних листів та перспективного плану для школи. Члени комісії приділяли найбільше уваги саме останньому, бо перспективний план розвитку мав бути розроблений з урахуванням особливостей конкретного навчального закладу.